dissabte, 27 de desembre del 2008

El blocaire invisible (1pista!!)




Setmanes enrera em vaig apuntar a una història que es diu: el blocaire invisible. El dia 5 de gener, coincidint amb Reis, cada blocaire rebrà un regal per part d'un altre blocaire en forma de post...Pot ser un poema, una foto, un video...El misteri està en saber qui carai em farà aquest post!! Però ja també li haig de fer a una persona. (Atenció blocaires invisibles aquesta és una de les poques pistes que publicaré...)Dies enrera vaig entrar en el seu blog. Confesso que no hi havia entrat mai ni hi havia deixat mai cap comentari. Vaig descobrir d'ell que era una persona que s'estima el país, reflexiva, amb esperit crític, ironia, observador...fins el punt d'adonar-se que les capses de galletes de Camprodon han perdut una lletra...Ja us dic jo que és una persona observadora i amb ull crític. I fins aquí puedo leer, com deien en aquell famós concurs...Bé espero que no us hagueu empatxat massa en aquests dies de Nadal!!!

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails