dimarts, 8 de juliol del 2008

I l'ou va ballar....

Finals de maig. Dijous de Corpus. Hores de patum pels berguedans i pels barcelonins l'inici del bon temps convida passejar. Em vaig escapar al migdia al centre. Feia temps que no ho feia i va ser molt agradable passejar pels carrers del Gòtic: carrer bisbe, plaça St.Jaume, Claustre de la Catedral, casa de l'Ardiaca, Museu Marès...
Es comentava que potser amb la sequera això de l'oucomballa quedaria molt deslluït. Només recordo haver-ho vist a l'Ateneu Barcelonès i haig de confessar que em va semblar quelcom agradable, vistós i bonic i convidava a quedar-te minuts i més minuts mirant la màgia de com l'aigua fa pujar l'ou...Una tradició curiosa.
Passejar pel centre em va portar bons records i vaig entrar al museu Marès i vaig veure el pati engalanat de flors. No us ha passat mai que un racó, lloc, bar, viatge, música, menjar us recorden a alguna experiència o record?
No sé perquè em va venir el cap el record d'uns dels últims cops que vaig retrobar-me amb la meva vella amiga vilanovina Esther. Tenia la impressió que estigués allà dient-me...ei, vinga, tirem la foto? De fet, la foto mai va sortir, coses de la càmara que portava. Suposo que a l'Esther i altres amics/ amigues també els hi deu passar que la ment associa records amb persones i moments concrets de la vida...
Vaig tenir la sensació per uns moments de redescobrir el cor del casc antic de Barcelona. I sentir-me guiri per uns moments.
+fotos a...
Us adjunto un link d'un blog d'una senyora que fa unes bones fotos del tema que ens ocupa...(Les fotos són de l'any passat però...crec que valen la pena, oi?)
www.montse-unamicadetot.blogspot.com/2007/06/lou-com-balla-corpus-2007.html - 61k -

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails