diumenge, 29 de juny del 2008

Un pilot...(Fa un any)

Volia dedicar un altre post a la Cia Sinilos. En aquest cas al seu projecte de programa pilot que justament fa un any van acabar de gravar les imatges a Rupit. En Miguel i la Lores fa més d'un any i mig em van proposar a mi i a un equip de gent col·laborar en el seu projecte. En que consistia? La idea era gravar un pilot de poc més d'un quart d'hora per presentar-lo com a projecte per a la Xarxa de Televisions Locals (XTV).
En Miguel i la Lores em varen proposar que els dongués un cop a de mà a escriure quatre diàlegs pels personatges que ells havien ideat. La història és ben senzilla. Un avi, juntament amb dos nets i el seu gos fan excursions al cap de setmana a diferents indrets de Catalunya i l'excursió serveix per crear diferents gags amb els personatges i mostrar la cultura, tradicions i encants locals. Es va decidir que l'indret triat fos Rupit i tot l'equip del pilot van passar tot un cap de setmana gravant-lo.
El meu paper va ser molt més discret, escrivint una petita part del guió amb l'altre companya guionista que era la Loli Recio, la guionista habitual del grup. Què n'ha quedat d'aquella experiència? Va ser positiu fer un guió a quatre mans i col·laborar amb la Cia del meu amic.
He vist imatges del pilot i penso que van fer un treball de qualitat.
En Miguel, la Lores, la Loli, la Núria, la Sónia i en Sergi A i els seus companys van fer una bona feina. Lamentablement no va tenir l'acollida que esperàvem. Fins i tot es va presentar el projecte a la Tv3...però amb molt bones paraules van rebutjar la proposta. Què hi farem! El meu amic és un noi combatiu i crec que seguirà lluitant per tirar endavant algún dia algún projecte audivisual amb la seva Cia.
Si entreu a www.sinilos.com/blog hi trobareu unes imatges del pilot de "Rodamons" És la careta. S'hi veuen els personatges...l'avi, en Max, l'Elga i la Senda. (que és el meu personatge preferit)

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails