dilluns, 28 de febrer del 2011

Refrany blocaire

"Qui no té feina, el bloc pentina..."

(Adaptació blocaire de: "Qui no té feina, el gat pentina...")
No tinc massa clar on vaig sentir aquesta adaptació del conegut refrany. Seria vàlida aquest refrany també pel facebook?

A vegades penso que no tinc prou temps per pentinar el meu bloc. Hi voldria penjar coses que veig, visc, sento...i quan vull parlar d'una peli o d'un muntatge teatral ja són fóra de la cartellera o aquell pensament brillant al cap de quatre dies no té cap sentit fer-ne un post. Potser la voracitat del món blocaire és el que últimament em comença a cansar. Potser per això estic meditant des de fa dies que els propers quinze dies penjaré els meus últims posts i em prendré un parèntesi...

I vosaltres quin refrany adaptaríeu pel món blocaire?

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails