dijous, 4 de febrer del 2010

Revisant posts (I)



Sí, ho reconec, el següent post és totalment d'autobombo. D'aquells posts que serveixen per enmirallar-se un mateix. Mentre escric aquesta entrada em maleeixo els ossos perquè se'm va passar totalment apuntar-me a la convocatòria a la millor entrada...


L'allau d'iniciatives és tal que cal estar molt al lloro. Recordo haver vist una entrada al bloc d'en Tibau explicant que es convocava un concurs a la millor entrada. El bloc en qüestió és el següent:


http://www.opinalia.com/concurs/


Lamentablement he fet tard.
Quan vaig llegir les bases de la iniciativa vaig començar a pensar...La millor entrada, Déu meu, què difícil!
La vida d'un bloc està carregada d'estadístiques, en aquest cas: 1 any+7 mesos, +de 4600 visitants, +de 7800 descàrregues i fins el moment 254 comentaris i prop més de 515 entrades.
Felicito a qui se li va ocòrrer el repte que els propis blocaires presentessin un enllaç amb la seva millor entrada. Tal repte suposa ser un pèl crític amb un mateix i intentar seleccionar el bo i millor. Un bloc com el meu, amb alts i baixos i poc perseverant, on no he parlat d'un sol tema, com molts altres blocs, sinó de varios temes (cultura, literatura, art, viatges, impressions personals, etc) no és tasca fàcil decidir el bo i millor.
No perquè hagi escrit grans meravelles sinó perquè hi ha molts posts que són fruit de circumstàncies, moments, moltes recomenacions, cançonetes, videos, etc
Vaig decidir fer una revisió ràpida d'allò que havia escrit i vaig prendre unes notes. I finalment vaig decidir quina hauria sigut l'entrada que hauria presentat a tal concurs. Però això us ho explicaré més endavant...

De tot allò efímer i no efímer d'un bloc que salvaries?

(he utilitzat la imatge del regal de la meva blocaire invisible 09/10 perquè penso que és molt il·lustratiu del que passa quan cal fer revisionisme d'un mateix...)

5 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Si hem de ser rabiosament sincers, no salvariem res. Oi?, o alguns comentaris com a molt.

assumpta ha dit...

Gabriel, al final no hi vaig presentar res. Em vaig estar mirant les meves entrades i crec que hi podia haver participat amb algun conte. Però al final vaig decidir no fer-ho. I no passa res.
O sigui que ja en som dos que per una o altra raó no hi serem.
Petonets i bona setmana!
;)

kika ha dit...

em sembla que en som tres (com a mínim). amb la intenció de revisar els escrits vaig decidir anar reposant els d'un any abans, però no vaig arribar a trobar-ne cap per enviar... i com diu l'assumpta, no passa res... estic molt contenta del que he escrit i del que encara he d'escriure :-)

Gabriel ha dit...

Ei, gràcies pels comentaris. Em consola pensar que no sóc l'únic que en l'etapa de revisionisme no ha trobat res per enviar. Fet que no vol dir no estigui content d'algunes coses que he escrit i que, com molt bé diu la Kika, encara hem d'escriure.

Eulàlia ha dit...

Nosaltres tampoc no ens hi hem presentat. Ho vam comentar amb en Lluís, vam dir: triem 5 posts cadascú i decidim. I què trio?
Al final ni en LLuís no jo hem triat res. Termini vençut.

I no passa res.

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails