dimecres, 12 de maig del 2010

Bestiari Il·lustrat

Es pot innovar en el món de la televisió?
Sempre hem dit i hem repetit en aquest bloc, que ni que sigui per minories, el 33 és un oasi dins la teleporqueria nacional. Programes com: L'hora del lector, Ànima, Sputnik, Segle XX, Cronos, Karakia, Millennium, Thalassa i un llarg etcèra demostren que es pot fer una televisió amb uns certs continguts culturals i de qualitat.
De l'equip de Silenci? ens arriba una nova proposta: Bestiari il·lustrat. Un recorregut pel món de la creació a través del retrat d'alguns personatges ben singulars en situacions ben singulars.
Des d'aquí estarem atents a aquesta nova proposta.

2 comentaris:

Lluís Bosch ha dit...

Tot i que volia deixar un comentari al teu post anterior, te'l deixo aquí. Em passa molts cops que el teu blog em costa molt d'obrir i fins i tot em penja el navegador. No sé si és un problema meu, però m'impedeix deixar comentaris més sovint.

Gabriel ha dit...

Eii, gràcies per intentar deixar un comentari.
Algún que altre amic/company també m'ho havia comentat que a vegades el descarregar-se el blog va una mica lent.
Amb gairebé 2 anys he canviat de plantilla tres o quatre cops i he arribat a la conclusió que no és una qüestió de la plantilla sinó de les aplicacions. Com més aplicacions tens més lent va...
He intentat deixar-hi les aplicacions més bàsiques però pel que veig segueix anant una mica lent al descarregar-se la pàgina.
Què hi farem!
Ei, igualment gràcies per comentar-m'ho!

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails