dissabte, 15 de novembre del 2008

Turons

Durant la tardor els dies es fan més curts i la foscor no triga en caure. Hi ha comarques on els núvols i sobretot la boira són elements quotidians. Hi ha moments a la vida que vivim sota una espessa boira que no ens deixa caminar. El món sembla a vegades immers en una espessa boira. Ara 20 mandataris de 20 països sota el nom de "G-20" es reuniran per intentar veure-hi clar i donar-nos una mica de llum. Hi ha qui diu que poca llum ens donaran. Cal mirar més enllà dels turons i buscar solucions que aportin una mica de claror. Mentrestant aprendrem a guiar-nos entremig de la boira que s'escampa més enlla dels turons.

4 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

S'haurien de tornar a reunir a la primavera?
O directament haurém d'enviar-los a incrementar les xifres d'atur?

Gabriel ha dit...

M'agradaria decantar-me cap a la segona opció: enviar-los directament a incrementar les xifres de l'atur.

Francesc Puigcarbó ha dit...

BON DIUMENGE: HE VIST QUE HAS ENTRAR A COLLONADES i TAFANER COM SÓC DE MENA HE ENTRAT AL TEU BLOC, me l'apunto, però al personal. per cert, he vist que gencat ha tret un traductor a l'occità,Saps si n'hi ha a l'aranés?

Gabriel ha dit...

Bon diumenge, Francesc P: De fet, també hi ha l'aranès...Directament no posa Aranès sinó Occità-Aranès.El tema dels traductors a internet sempre m'ha despertat curiositat i per aquest motiu vaig decidir incloure aquest traductor també al meu bloc.També he vist que hi ha gent que directament van més enllà del típic traductor del gencat i afegeixen al seus blocs el traductor de google, traductor del qual desconec l'eficàcia. Jo també sóc tafaner i em desperten curiositat les notícies del teu bloc. Al principi pensava són reals? Però aviat vaig poder comprovar que molts cops la realitat supera la ficció. Com això del G-20...Anys enrera hi havia gent que es petava de riure que els hi deien que en el futur alguns països poden ser també potències emergents. Avui ningú dubta que la Xina, Índia o el Brasil ja són potències més que emergents.

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails