divendres, 15 d’agost del 2008

Postals, records i viatges (II): Roma



Viatges '03 - '08: Roma

Tots els camins porten a Termini: inici i final de qualsevol recorregut. Vaig trepitjar Roma fa quatre estius. Aquella primera nit esperava el 74 per anar a l'avinguda Cristoforo Colombo on tenia l'hotelet que havia contractat mitjançant la meva empresa. A dins el bus, de sobte vaig començar a conversar amb un simpàtica noia moldava i em vaig passar de llarg i vaig acabar a l'EUR, barri on el feixisme italià hi va deixar la seva emprenta. Llavors vaig adonar-me que hi havia més d'una Roma: una Roma vaticana, una barroca, una imperial romana, una patriòtica-militar, una d'esglésies i esglesietes i una popular. Vaig pensar: t'has fixat quantes fonts, columnes i obeliscos té aquesta ciutat? Curiosos obeliscos d'inspiració egípcia com el de la foto...un obelisc damunt un elefant davant l'església de Santa Maria la Minerva.

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails