dissabte, 26 de juliol del 2008

Poesia tot l'any...

Afortunadament la poesia no és només pel maig com deia en el post anterior i a "Caldetes" aquest cap de setmana es fan els últims actes del Festival d'Estiu de Caldes d'Estrac amb els recitals de Pau Riba i en Josep Pedrals i els conjunt "els nens eutròfics".
+info a...www.fundaciopalau.cat
No he tingut l'oportunitat encara de visitar aquesta Fundació. Conec Caldes perquè fa molts anys vaig participar en un Encontre de Creadors Joves. Dic que m'agradaria visitar-la algún dia ja que fa uns anys vaig tenir l'ocasió d'estudiar una mica l'obra d'en Josep Palau i Fabre, que malauradament va morir a principis d'any. Un servidor, anys enrera, quan ningú parlava de Palau i Fabre ni era un figura que calia reinvidicar, a un servidor l'Aelc em va encarregar l'elaboració de la documentació per la seva pàgina web.
www.escriptors.cat/autors/palaufabrej
(Tot i el pas dels anys haver pogut elaborar la docu de les pàgines d'autors, ara celebritats, de la literatura catalana, sempre és quelcom em fa recordar que és important conèixer els nostres autors i no homenatjar-los un cop ja han mort, com molts cops ha passat. Per sort, en el cas d'en Palau va tenir la sort de rebre uns emotius homenatges abans de la seva mort. No tots els autors han tingut la mateixa sort.)

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails