dimecres, 18 de març del 2009

Col·laboració amb el Joc literari nº100 de Cal Tibau!


En el post anterior heu pogut llegir la meva proposta pel 99è joc literari. Ara arriba la proposta pel joc literari nº100. De què es tracta? Gairebé una 60 de blocs han penjat petits fragments de textos de reconeguts llibres i autors. Es tracta d'endevinar el títol i l'autor del text.Difícil? Uff, doncs potser sí...però, senyors que això es el Joc número 100, que no és un número qualsevol i per tant la dificultat tampoc pot ser qualsevol...
Bé com deia...El blog Tens un racó dalt del món (http://jmtibau.blogspot.com/) arriba avui al 100è joc literari, i per a celebrar-ho em plau col.laborar amb el següent text:
"Quan per Palafrugell començà a circular la notícia que Hermós havia abandonat la vida que sol fer-se habitualment en aquest món i que se n'havia anat a viure sol, a les remotes llunyanies d'Aiguaxellida, una gran quantitat de persones ho trobaren absolutament plausible.
I és que, en aquella època, hi havia, en la meva vila natal, com en tot el litoral del meu país, molta gent que tenia la il·lusió de la vida lliure. Aquesta il·lusió, de joves, se'ls haviapogut, més o menys, esmorteir.
Quan s'arribava a una certa edat, però, el somni de la vida lliure tornava, indefectible. No era pas una pretensió massa immodesta. Era la il·lusió de viure sense rellotges, ni horaris, ni campanes, ni convencions, ni tòpics, ni sirenes de fàbrica, ni obligacions, sempre penibles. El dia més trist de la història de Palafrugell fou el dia que hi retrunyí, per primera vegada, el xiulet d'una sirena d'aquestes. Fou un dia fatídic."
Per ajudar-vos una miqueta diré que fou un gran Homenot que estimava la seva terra i el seu mar. I per això ens n'explicà més d'una d'història del mar.

Trobareu les instruccions per a participar en aquest joc a Tens un racó dalt del món (http://jmtibau.blogspot.com/)
http://jmtibau.blogspot.com/2009/03/100e-joc-literari.html
Podreu obtenir punts per al sorteig mensual que, en aquest cas, és un lot de llibres de Cossetània Edicions, i qui encerti més fragments inicials aconseguirà, a més i sense sortejos, un dels llibres de Tibau dedicat!!!

8 comentaris:

Cèlia ha dit...

Quan sàpiga quin és, me'l llegeixo que fa una bona pinta...!

Assumpta ha dit...

Crec que el tinc...

M'ho estic passant pipa :-))

Gràcies :-)

Carme Rosanas ha dit...

L'autor cre c que el tincs pe`ro el llibre...

bajoqueta ha dit...

Crec que sé quin autor és... lo llibre no... però continuaré buscant:) Gràcies per la pista.

Assumpta ha dit...

Doncs no... l'autor crec que sí, però el llibre no... aissss

Assumpta ha dit...

Doncs crec que sí :-)

assumpta ha dit...

em sembla que ja el tinc, gràcies !

aigua ha dit...

ufff!!!! Crec que ja el tinc! :)

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails