diumenge, 17 d’abril del 2011

Roses, llibres & blogs


Sóc víctima de la meva pròpia incongruència i quan m'havia plantejat fer una pausa en el blog i no participar més en "mogudes blogaires", he acabat en plena setmana santa caient de nou en la temptació seguint una proposta d'un dels veterans activistes catastofèrics com és el veí de dalt.

Algú recorda la cosa aquella del blogaire invisible...doncs bé, qui no té feina el gat pentina i un servidor s'ha apuntat a tal moguda. Consisteix en regalar (de forma virtual) dues roses a dues blogaires i se suposa que a un servidor (de forma virtual) li regalaran un llibre.

Alguns blogaires ja han començat a marejar la perdiu deixant pistes en les seves pàgines...Confesso que no em trencaré el cap en saber qui serà el meu "regalador del llibre". A qui li hagi tocat, des d'aquí benvingut sigui i el meu agraïment. Però com que sé que hi haurà qui li agradarà marejar tota la setmana santa la perdiu en tal moguda, he decidit deixar un parell de pistes ja que m'ha tocat regalar (virtualment) dues roses a dues blogaires que des d'aquí ja confesso que són blogs que no visito habitualment (cosa que no vol dir que no siguin blogs interesants!)

Rosa nº1: m'ha tocat a una blogaire que té nom de cabaret parisí de l'època del Toulouse-Lautrec.

Rosa nº2: m'ha tocat una blogaire que sembla que reinvindiqui "la paraula" però que a l'hora de la veritat del que parla és tot molt més visual: fotografia, disseny, imatge i evidentment paraula o literatura.

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails