diumenge, 27 de juny del 2010

La memòria de les formigues

"Des de petita, el mar m'ajuda a recuperar la pau i l'equilibri. És sempre allà, impertorbable, anant i venint amb el ritme constant de les onades i, te'l miris com te'l miris, cada dia n'aprens alguna cosa. Ara es posa a ploure: als pobles de costa la pluja cau gairebé en silenci, el mar s'empassa el soroll. La vida és un gran complot per evitar que fem res de profit, aquesta és l'única veritat que conec, però no me l'ha dita ningú."

fragment de "La memòria de les formigues" de Iolanda Batallé Prats

Com gairebé darrer post de la 1a Etapa de Nàufrag i Obrer he volgut penjar un fragment d'un llibre que fa setmanes que m'espera i que serà una de les meves lectures d'estiu. Vaig tenir la sort que l'autora me'l dediqués per St.Jordi i ara a l'estiu, juntament amb d'altres lectures i relectures (Jesús Moncada, Emili Teixidor, Gabriel Ferrater, Joan Margarit entre altres llibres formarà part d'una llarga llista que ompliran algunes hores estiuenques...) I vosaltres quines lectures us esperen?

La memòria de les formigues. Iolanda Batallé Prats. Editat per Amsterdam Llibres, 2009.

2 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

A mi aquest llibre de la Iolanda Batallé, em va agradar molt.

Jo ara estic llegint Camí de Sirga i encara em falta uns dies per les vacances, i per preparar el meu pilonet de llibres.

Lluís Bosch ha dit...

No he llegit aquest llibre, tot i que pinta bé el fragment. Ni crec que el llegeixi aviat, perquè la llista de les lectures pendents supera les possibilitats de l'estiu.
Espero la propera temporada del teu blog.

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails