dimarts, 4 de novembre del 2008

Cafè Europa i altres notícies literàries...


Cinc cèntims d'alguns apunts literaris...
K08
Un servidor va assistir al Cafè Europa durant la jornada del dissabte del festival Kosmopolis 08. Aquesta biennal, la quarta edició, va englobar conferències, xerrades, exposicions (la de Ballard, Kosmòtica II...), recitals...Aquell dia vaig pujar a l'última planta del CCCB. És un bonic mirador i a dins estava habilitat com un cafè. Només a l'entrar vaig poder agafar un copeta (vi o aigua) i vaig poder escoltar algunes propostes que hi havia programades...Perejaume, Enric Casasses, Bartomeu Ferrando, Eduard Escoffet, Gonzalo Escarpa, Jorge Riechman, Pierre Joris...entre altres. Tot plegat era amb català, castellà i anglès...interesant proposta de cafè literari acompanyada amb musics en directe.
Setmana del llibre...A St.Cugat?
Barcelona perd la setmana del llibre en català. Per què no volen continuar a Barcelona? Diuen que la volen portar a St.Cugat? Meravellosa notícia de l'any del llibre i la lectura a BCN.
+info a...

Els premis Jaume I de la Franja reconeixen la tasca del jove de Lleida que va traduir la web del parlament europeu...
En episodis anteriors vàrem fer un post parlant de la tasca que un jove havia desenvolupat per traduir la web del parlament Europeu. Rera el nom de Miquel Català s'amaga aquest jove i la seva tasca ha estat reconeguda en els premis Jaume I de la Franja de ponent. Vet aquí un reconeixament per un petit gran gest per la llengua!
Els meus llibres en "Stand by"...
Petits Naufragis (Maikalili edicions) / Les Ombres del matí i del capvespre (Penombra d'argent edicions)
No tinc massa clar que està passant...Un dia escriuré un post amb tot el procés de l'edició d'aquest parell de llibres, perquè té tela! Estic a l'espera que em puguin confirmar que ja estan editats. Segons m'han comentat hi hagut un problema en les portades dels llibres i això ha endarrerit l'edició.
Espero aviat poder escriure que ja estan editats i la possible data d'alguna presentació...













Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails